Nu e re helg...

...å ja ska jobba...som tur är så har vi ändrat i schemat lite nu så att när man ligger natten så går man av 10 på morgonen istället för 15...känns jättebra!!!
Igårkväll så hade jag några trevliga timmar med L som kom på besök. Vi hade nog kunnat suttit och surrat hela natten...kul när man återfår kontakt med vänner som man av någon anledning glidit ifrån...men det är väl så med livet...vissa perioder så är det mycket....
Fick ett tips i ett inlägg, om en låt som jag precis lyssnat på...å ja måste lägga ut den å..det va ju oxå bra...Hade aldrig hört detta band innan A-C ville jag skulle lyssna på "Still counting" ...men se, det va ju en till låt som va bra...va tycker du A-C?


Sedan va jag ju å köpte en bil i Tisdags...å i stereon så hade killen lämnat en Mp3 skiva...det första som ljudade ut va Jannez!!! De va ju kul....men sedan så fastnade jag för ett annat gäng som jag inte hört förut heller...(va ha jag varit i hela mitt liv...;)
Låten heter Storgatan och gänget som spelar den heter Vapnet...hittade inte just den låten på youtube men denna va oxå rätt ok!
(ps det tar lite tid innan den börjar...)



Nä nu ska jag ta mej en dusch...ska iväg å hälsa Texas resenärerna välkommen hem å se till att de håller sej vaken....

"Ju längre du sover, ju kortare blir livet"

Kommentarer
Postat av: Wera

Jag sa ju det!

Och vapnet är riktigt bra, jag kan bränna ut ett album åt dig om du vill ^^

2009-03-06 @ 12:35:14
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du har rätt, men det är nästan så att man misströstar.

Men på ett vis är de ju bra att det är snö för inget går ju upp mot en tur på sjön, en massa god mat och bara lugn och ro vid en stor härlig eld :O)

Vilken snygging som susade förbi på vägen, en silverfärgad sådan.

Ha en bra dag :O)

2009-03-09 @ 09:43:32
URL: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0