...övriga helgen...

...den va trots förkylningen en lugn, trevlig historia...
Varje dag är unik så man måste ju trotsa virus och bakterie härden i min kropp med lite skoj...det må man ju bra av...

Från vilda chansningar i djup lössnö....till....

...en lite lugnare färd...först med Ida...och sedan...

...med Robin.

Jim fick till slut igång min fasters gamla skidoo (numera tillhörande honom då...), som han så nöjt tog en tur med....

Nu är det Måndag igen...ska snart iväg på jobbet en sväng...jobbar bara en kortis idag...har ju kurs kl.18 som jag inte vill missa...lagomt arbetspass 14-18...20 timmars arbetsvecka med heltidslön skulle inte va dumt!!! Tyvärr kommer det ju surt efteråt....

Ha de gott alla bloggläsare, vi ses snart igen!!!

Kommentarer
Postat av: Kungsa

Men vad det ser härligt och roligt ut. Skoter och sol och snö, jag känner hur det luktar.. gott.

K.

2009-03-04 @ 07:38:49
Postat av: Deanne

Ser kul ut med skoter (fast den körs på snö)

Kram

2009-03-04 @ 22:47:33
URL: http://deanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0