Photoshop...

 
Orginalfoto                                                Efter redigering i Photoshop
Kul och ibland användbart, om man har ett foto som man vill plocka bort något/eller någon från bilden...(jag har massor av sådana bilder.... ;)

 
Orginalbild                                                Efter lite kul i Photoshop

Vi tar ett sista exempel...

 
Orginalbild                                                Efter ett par minuter i Photoshop

Nu hoppas jag att det inte är någon som tittar in här som är proffs i Photoshop för då skrattar dom väl ihjäl sej...(å då får jag det på samvetet) för detta är några första försök här hemma....i ett lite äldre program än på kursen. Men jag har en god vän som har postat en nyare version till mej....å där finns det ännu mer coola grejer att laborera med...

Det va allt för mej idag...har haft en riktig skitdag...efter en riktig skitnatt...så nu ska jag gå å slappa framför dumburken..

"Det är inte lätt när det är tungt"


Kommentarer
Postat av: Deanne

Jag tycker du är skitduktig!

Kram

2009-03-24 @ 20:41:44
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag håller med dig om att det är inte lätt när det är tungt. Jag har faktiskt inte heller sovit så bra i två nätter. Jag grubblar för mycket på skitsaker ibland. Stor kram Katarina.

2009-03-25 @ 09:17:04
URL: http://brunkullansgoda.blogspot.com/
Postat av: Kungsa

Snyggt Malla!

Tur du har fattat!

Jag gnuggar på och snart kanske jag kan visa något åxå!

kram K.

2009-03-26 @ 06:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0