Vi börjar med Lördag...

...eftersom helgen började för mej på Lördagmorgon kl 10...
Jag hade ju förberett eldningen i badtunnan Fredag dag, så det va ca 25 grader i vattnet när jag kom hem på Lördag morgon. Slängde i 2 paket loggs, å sedan promenad med Helena...
På kvällen va det då dax för tjejträff...vilken blev en otroligt lyckad tillställning...
Vi började med middag, jag bjöd på indiskt och Linda hade med en utsökt efterrätt...och som tur va blev det mycket uppskattat....

Fr.vänster Helena, Linda, Els-Marie och Minna


Ännu ganska snyggt och städat... ;)

Sedan tittade vi på melodifestivalen...och om jag då ska göra ett uttalande angående denna så...lite kul och intressant att skicka Malena till Moskva. Det kanske är nåt sånt här knas som går hem i år. Själv hade jag två andra favoriter...Caroline och Alcazar....

Helena och Els-Marie först ner i badis...
Detta är nu sista kortet från denna tjejkväll som ja vill, kan och troligen fååår lägga ut...resten är PRIVAT!!!! "fniss"
Men jag kan väl säga så mycket att vi hade en kolosalt trevlig och rolig kväll som avslutades 01.30....

Söndagen trodde jag iiinte att jag skulle va i form för va som komma skulle....Linda ringer ca halv tio...Hej, ska vi ta vår årliga skidtur idag?....ehh...öhhh...svarade jag...tänkades på alla glas och annat som luktar så att man inte mår bättre...
Ja för f-n...låt mej bara städa upp lite så kommer jag....å det ångrade jag INTE...ut i friska luften va det jag behövde!!
Riktigt skön tur....

De här är jag då på skidor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vårat sällskap(som väntade på oss) ute på fångsjön, som va snäll och tog med vår matsäck med mat och dryck...
Vid 15 tiden va vi hemma igen...en riktigt skön tur som gjorde att man piggnade till riktigt. Det kan t.o.m bli fler gånger som det känns...rätt kul me skidor ändå....

När jag kom hem så åkte jag till Backe för att hämta min Mor...är ju ledig 3 dagar, så då passar vi på att umgås riktigt...

Måndagen blev ett besök hos min mammas faster...enda i syskonskaran som finns med oss fortfarande...

Jag och min morfars syster Malin, 94 år!!!

Tog lite foton hemma hos henne...som jag vill visa för er....

Min Morfars Far och Mor
 
2 av många fina porslinsdockor....hur söta som helst!!!!

De va min helg....är såå nöjd!!!!

Nä nu ska vi locka fram solen liiite till och göra matsäck och gå ut...

See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: Renée

Efter den helgen ska du väl absolut vara nöjd... såg ut som en bra vana det där med skidor, men det kanske ska bli mer än en årlig tur...hehe Ha det gott, Kramiz

2009-03-19 @ 18:26:18
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0