Festligheter...

...kan Fam. Carlsson verkligen bjuda på! I helgen så va Håkan å jag bjudna till Iffelnäs på en mycket trevlig sammankomst! Av de ca 200 bjudna gästerna så blev det ca 100 som hade möjlighet att komma.
Det blev brännbollsmatch...(1 lyra och 1 homerun för min del...)


...fisketävling, allsång och "Let´s dance" va andra aktiviteter som va på dagordningen....åsså mat förståss...



Grillspett med potatissallad, majskolvar och sallad stod på vår meny...med gott dricka till....



Hett som tusan va det...

...men gott va re´!!!

Trebadurerna stod för musiken....

...å 6 utvalda av Trebadurerna fick tävla i en twist i "Let´s dance"....hur kul som helst!!!! HAHAHAHA!!!!

Kvällen blev rätt kylig...vi fick dansa, kramas och stå vid brasan för att hålla värmen...


På söndagen tog vi svängen förbi Sollefteå på vägen hem....ja det blev så eftersom min systerdotter Ida fyllde år i Fredags...hon blev glad när vi kom!!!



Så de va den helgen de...härligt!!!



Kommentarer
Postat av: Deanne

Jamen jag säger då det..Vart HITTAR du alla häftiga fester med twist ute i skogen??

Finns inte sånt drag här omkring :-)



Kram kram Deanne

2009-05-26 @ 18:38:58
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tjenare bruden!

Det ser ut som att du lever livets glada dagar, med kärlek, fest och sång. Det är du värd.

Kramiz Katarina.

2009-05-26 @ 21:15:14
URL: http://brunkullansgoda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0