Fin utsikt...

...vill jag bjuda er på idag...

Utöver vattudalen med sikte över Fiskåfjället (redigerat efter rättelse av "Morsan"...tur ja ha dej!!! ;-)och Svaningen.
Ett uppskattat utflyktsmål som jag och A-C gjorde med vårt jobb i Söndags.

Idag har jag städat å fejat...det va ett tag sedan ska jag säga...har ju annat jag vill göra hellre nu för tiden ;-) å det unnar jag mej...för jag mår sååå bra av det!!

Åsså vill jag avsluta idag med att ta er tillbaka till 80-talet...det va tider de´ :-D

Kommentarer
Postat av: Kungsa

Fiskåfjället är det där. Munsfjället ligger till vänster utanför bilden. Inte lätt att hålla reda på huvudsaken att du visste vart du var och med vem, vilka. hihihi.

Närå, det var kul att du med följe kom en så´n finversda´.

Kram K.

2009-05-20 @ 06:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0