Hallå där!!!

Efter att ha jobbat Måndag till Tisdagnatt åkte jag till Backe för att åter hjälpa Mor med att lägga in ett klickgolv. Denna gång var det i hallen uppe. På kvällen innan jag åkte hem så va jag till min bror som fyllde 42 år och fick lite smörgåstårta..Mums!!!!
Onsdagenkväll så va jag och H till Edwin för att uppvakta honom som oxå fyllde år på Tisdagen...men han blev lika glad att vi kom å uppvaktade dagen efter....
Sista april så fortsatte jag att kratta i dikena vid vägen....blev nästan klar innan H kom å hade slutat tidigare...ja då va det ju så klart roligare att ägna tid till oss...
På kvällen kom Lars och Helena och vi åt kyckling i pitabröd med ett gott glas rött till....sedan åkte vi till Hallviken å tittade på brasan....

En sista april som man inte behövde stå och frysa....tror inte jag varit med om en sådan majbrasa.....i år hände det!!!!

Så va det då 1 Maj....å herregud vilken ljuvlig dag...Åkte till Stamsele när vi väl tog oss upp ur sängen...Där tillbringade vi hela dagen med att "poa" på och slappa...och fick även besök...

Patrik och Linda kom förbi...jättetrevligt!!!
Sedan blev det grillat till middag innan vi va tvungna att åka hem...

Å här är Alice med valparna...som fick prova på att vara ute ch känna på gräset för första gången..."myspysarna"


 
Å hör kommer en liten videosnutt....


Dom är ju såååå sööööta!!!!

Ja de va den ljuvliga dagen...å dom ljuvliga dagarna...i morgon är det jobb igen...å nästa dag å...MEN SEN!!! är jag ledig från Måndag kl.10.00 till nästa Måndag kl.16.00 JIIIIHAAAAA...hoppas då på fint väder och att jag ska hinna göra mycket här hemma...ser faktiskt fram emot det...krattning, putsa fönster, byta till sommargardiner, ställa iordning altanen...ska bli skönt när det är gjort!!!!
Ha nu en skön helg!!!!
Kramen

"Ingen ska få bestämma hur jag ska leva mitt liv...det ska jag göra..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0