I helgen...

...har jag haft en av de bästa helgerna på flera år!!!
På Lördagsmorgonen bar det av till Sundsvall. Det va Håkan och jag, Lars och Helena...vi skulle göra Ikea med omnejd och bo på Hotell Knaust...ett underbart fint hotell. Kan varmt rekomedera det!
Det gick en hel utlandsresa i pengar för både mej å H....hoppas ändå kunna åka till hösten...bara att börja om med spargrisen...
Så här såg bilen ut på Söndagen när vi handlat klart...det va nästan så att bagageluckan inte gick att stänga....
ps kolla in lutningen på Håkkes bil...fniss...båtstuk!!!


När vi checkat in på hotellet vid 18 tiden så blev det ett sköööönt bad innan vi bestämt att vi skulle ut äta och dricka lite gott kl.20...hann nästan bli klar...bara 10 min sen... ;-)

Klaaaaar...Nu går vi....

Helena å jag som inte kunde välja vad vi skulle äta...bestämde oss för att äta hälfen å sen byta...så kan man göra med riktigt goda vänner...slipper man ångra sej....hihihihi....

Det här kortet måste jag bara ha med...Visst ser det lyxigt ut där Lars sitter å läser??!! Kunde varit på slottet.....eller hur??!

Hotell trappan utanför hotellrummet...ja ni ser ju.....kändes rätt lyxigt faktiskt...men det bästa med resan va iaf sällskapet!!!
Tack för en underbar helg!!! PoK

Kommentarer
Postat av: Gunilla Sjödin

ååå....vilken underbar helg ni ser ut att ha haft....måste vara värt varenda slant..! Ni verkar ha det så himla mysigt!!!

Kram

2009-05-12 @ 08:16:42
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: vickan

vilken härlig helg! Skulle jag oxå kunna tänka mig... Ska bara fixa barnvakt först! Kramen

2009-05-12 @ 15:15:10
URL: http://vickantoria.wordpress.com
Postat av: Deanne

Lite annat än min kratta,putsa fönster helg det!

Kram

2009-05-12 @ 20:22:32
URL: http://deanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0