Ledig...

..då har jag passat på att grejat lite här hemma.
På Tisdagen så hade mina gardiner som jag skickat efter i Jotex kommit så då blev det "sying" och uppsättning av dom...blev riktigt nöjd faktiskt...

Vardagsrummet...

och det tilltänkta matrummet...(som förhoppningsvis får en matsalsmöbel snart.....)

I går kväll så va Håkan och jobbade så då passade jag på att hälsa på Linda. Alltid lika trevligt...vi tog t.o.m en liten raggartur på byn...å DEEE va längesedan...

Idag så tog jag med mej Ulla till Yxskaftkärlen å köpte lite blommor att ha på bron....det är inte så lätt att ha några blommor där eftersom det nästan alltid blåser åt ett håll, så blommorna får slagsida...men det är kul att ha något iaf.

Håller nu på att tömma dammen så jag kan fylla på nytt vatten och sätta i fontänen...vet inte om jag ska ha kvar den, men måste ju hålla den någorlunda iaf tills jag bestämt mej...
Så här ser den ut (i Juli när det blommar....)


Nä nu ska jag ta å baka lite bröd i väntan på att dammen är tömmd..
Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Gunilla Sjödin

Jättefina gardiner..men hela rummet i sig är ju så jättefint så då blir allt snyggt!!!!!

Varför funderar du på att ta bort dammen? Den är ju jättefin!

2009-05-29 @ 09:37:32
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: Deanne

Men nu är det du som fått en kott i huvudet, klart du ska ha din fina damm kvar!!!

Inget att fundera över, sommaren är kort och snart ligger den under en hel hög med snö...



Kram på dej!

2009-05-29 @ 19:33:24
URL: http://deanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0