PANIK!!!!!

...tänkte jag skulle förbereda lite inför imorgon, det ska ju tydligen bli jättevarmt...gick upp för att prova shorts och 3/4 byxorna..F-N upptäcker att jag kan inte ha ett enda par!!!! Det är ju i och för sig roligt att det då är åt rätt håll...men jag HATAR att gå å köpa kläder...å jag tycker att jag inte gjort annat de senaste månaderna...ÅÅÅÅÅÅÅHHH....jaha, så det får ju bli en resa till stan på Tisdag då, om int nån har några beg. att sälja till mej??!!...nån som ske me´?!
Det va längesedan ni fick ett låt inlägg...så här kommer helgens val...SKRUVA UPP VOLYMEN SÅ KÖR VI!!!!!


Äh...f-n vi tar en till....det ska ju bli sommar i morgon......
 
Den här koregrafin kör vi på dunder i sommar va´??!!! ;-)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Deanne

koregrafin ska absolut köras, jag har redan börjat träna!

:-)

2009-05-29 @ 19:35:54
URL: http://deanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0