Det är lite...

...som händer nu...kan ju bero på att jag fick göra en ny krona av tanden som jag bet sönder...nästan 6000 pix...åsså blev de 4 nya vinterdäck å....MEN mitt i allt så ska jag å "tjejgänget" iaf åka till Lyxele i helgen. Ni kan ju tänka er 4 brudar delar på ett rum...fniss å skratt kommer det nog att bli en hel del av...det är Jill Johnson som står för underhållningen....

Har i veckan varit å hjälpt Mamma å tapetserat i deras sovrum. Det blev riktigt fint å fräscht!! Möblering i tvrummet hann vi oxå med innan jag åkte hem på Onsdagen. På kvällen fick jag besök av Linda å Helena å sedan va jag till Håkke å hälsade på en sväng...
Nu har jag precis varit ute å tvättat bilen...så nu ska jag äta lunch å sedan åka till Sture å byta till vinterdäcken..

Ha en trevlig helg...

Kommentarer
Postat av: Deanne

Usch! Har du måsta varit till tandläkaren....fy för den lede, en annan har ju vitrocksskräck...huvva!



kram Deanne



P.s snart jävlar har jag fixat min kraschade dator och då du blir det "I´m back" på bloggen min!

2009-10-13 @ 15:30:45
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Marlene

Tja=) Jag tycker också det är bra att hon är annorlunda men jag tyckte inte deras framträdande var det bästa i lördags... Upp till kamp, hon ska inte vinna=P

2009-10-20 @ 12:42:05
Postat av: nicklas

vad snygg du är singel? Min msn är [email protected]

2009-11-03 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0