En vecka...

...går så fort...
I Lördags så va jag å Linda till Grand för att lyssna på Blues...med bacardi i kroppen så va de riktigt bra. En rolig kväll..kul att få ut å tokas lite...

Kompiskort måste ALLTID tas...

Söndagen blev en RIKTIG trött dag...undra varför...ööööhhhh!!!

Måndag å Tisdag va jag ledig..å de va tur de...känner mej INTE i form i kroppen...tycker jag är trött hela tiden och har egentligen inte mycket lust och ork till någonting....är det så att man inte pallar utelivet eller måste det bli oftare så att man blir van...???

Har iaf fixat lite belysning ute i höstmörkret...

En lysande kruka med ljung som jag har på bron. En kruka jag fick av min bror julen -08. Tjusigt i höstmörkret!

Sedan har jag satt ut 3 "spottar". En riktad mot den stora syrenen...


Nu är det inte lika mörkt..det blev riktigt ljust å mysigt!
De andra 2 spottarna får ni ta en sväng förbi för att se... ;-)

Lite musik får avsluta... SÅÅÅ JÄVLA SKÖN!!!






Ha en underbar helg!
Carpe diem!

Kommentarer
Postat av: Deanne

Snyggt det blir i din trädgård med lampor, nu är det absolut ingen återvändå, det är HÖST.... Fy fan!

Kram Deanne

2009-09-20 @ 19:38:09
URL: http://deanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0