Ett tag sedan...

..jag skrev nåt här igen..mycket jobba har det varit å resor till Ö-sund å Ikea..så jag har inte hunnít med att prioritera bloggen...men den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge..eller hur det nu va´! ;-)

I dag så har jag äntligen fått min hallmöbel där den ska vara iaf... så här blev det...


Ska bara göra en liten detalj till på spegeln. Den har nämligen torkat lite i geringen i hörnen så jag håller på att såga till en liten list som får täcka detta... hoppas de blir bra.

I Onsdags när jag å Linda va till Ikea (där jag för övrigt köpte dessa 2 byråer) så köpte jag även klinkers som jag ska lägga framför kakelugnen. Det kommer bli kanon de! Sen är det bara golvet som ska läggas framöver, det kommer att bli lika som i vardagsrummet(syns lite av detta på bilden ovan), men de blir nog inte förrän efter sommaren. Nu är det andra saker man vill lägga slantarna på framöver...

Nää, nu ska jag hinna göra listbitarna innan jag åker på jobbet.
Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Katarina

De bli så snyggt,du ä dukti du;)

Svart gör sej bra när man inte har kladdiga små barn fingrar:))

2010-04-30 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0