Glad påsk på Er alla!!

Nu har jag äntilgen gjort klart min nya hallspegel...Den blev bra men kanske inte 100 nöjd..men de duger!!


Nu ska jag sätta igång med ledstången till trappen så den blir klar oxå...MEN SEN... då är det bara att vänta till jag fått klinkers lagt framför kakelugnen så att jag kan göra nästa projekt, lägga in ett nytt golv. Å de e INTE kul att måsta vänta på att nån annan ska göra saker åt en....men va gör man när man känner att man behöver hjälp? De e ju bara att vänta de...
Just nu håller jag på att värma upp batunnan. För ikväll ska Anna å Ulrik komma å käka å sen ska vi mysa i tunnan å kika upp mot alla påskkärringar som flyger runt... ;-)

Ha en trevlig påsk vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0