Helgen...

Lördagen började med att jag och Linda gick till Minna för att hälsa på...vi satt ute på deras fina inglasade veranda å fikade, å emellanåt ut på terassen när solen ville kika fram...

När solen kom fram kom även detta goda fram... en bacardi razz med fruktsoda, hallon och is!!
Sen fram på eftermiddagen så blev vi lite hungriga, då beställde vi hemkörning av en JÄTTEpizza som Lindas bror va snäll och körde ner med till oss....!!!

MUMS!!!!

Sedan va de dax gå hem å fixa luggen till dansen....

De va härligt att vakna på i morse å upptäcka att världen stod stilla ;-) annars har den en tendens att snurra för mej ibland efter dylika arr... men idag som sagt stod den stilla så de va bara att kliva upp till det vackra vädret å åka ut på Fångsjön....

Här är jag å Knutte...en sån här hund vill jag ha...hopppas att jag tål den...är annars allergisk mot pälsdjur...men har jag tur är detta en sort jag skulle kunna ha....
Här är en bättre bild på honom....

Har aldrig sett så söt hund nån gång....

Nä nu ska jag hoppa in i duschen å sen blir nog kvällen inte så mycket längre för mej....imorgon åker ja med Mamma till stan...

See ya!!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Den va ju söt för o va hund,men inte lika söt som Siri;)

Kör lungt till stan;))

2010-04-11 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0