Nu e påsk över..

...å de har varit både jobb å ledigt och båda alternativen har varit riktigt great!!
På Långfredagen började jag jobba 16...gick av 10 på påskafton å då bar kosan av till Backe. Där va hela familjen samlad, å de gillar jag!

Min bror bjöd oss på kålbullar...riktigt bra hade han lyckats. Jättegott!!


Våran grillplats i Noret!


Det grillades även marschmallows...e ju gott de å´!!!


Sedan blev det en skotertur, jag fick äran att åka av min systerson Robin. Riktigt duktig är han!!

Dagen avslutades med påskbuffé å god efterrätt innan jag var tvungen att åter styra kosan hemmåt.
För på Påskdagen va de jobbet som som stod på agendan. Den här dagen åkte vi alla till Svarttjärn å pimplade å grillade... det blev en skööön å trevlig heldag där! Alla glada å nöjda...

Idag Annandagen så tog jag å Linda och promenerade till Fångsjön. Vi fick även idag några timmars sol, nån grillad korv och macka...

De va min påsk å jag e jäääättenöjd!!!

Nu börjar snart andra perra i semifinal 3, HV71-Skellefteå...Hejar på Skellefteå!!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

De ser ut att ha varit en kanon påsk.

De har det varit här oxå.

2010-04-05 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0