Snorit ha man blivit å...

...efter helgen...
Å ja har inte fått brosnuva från i Lördags för er som tror de...för jag kom hem själv från Lördagsdansen, å behövde inte stå å frysa ut på bron... ;-) Skämt åsido...jag hade skitkul!!!! Mindre roligt va de dessvärre dagen efter....om man ändå kunde låta bli gelehallonen så hade det säkert gått bättre ;-)
Skulle ju på Söndagen åka till Mor å gratulera på Morsdag, kl 15 va jag i skick å kunde åka...rätt bra jobbat tycker jag själv. Å med Mammas goda mat i kistan så va de sen riktift bra!!!!
Lite suddig bild men för er som känner dessa två söta, snälla brudar känner ni säkert igen dom.. :-) Kram på er å tack för en LYSANDE kväll!!!

På Måndagen kom Bengan å hjälpte mej att lägga klinkers framför kakelugnen...denna gång pekade ja bara å talade om hur jag ville ha de...skönt att bara behöva säga...gör si gör så...å vips så är det klart!! Inte så dumt de å fast de e kul att göra själv ibland å.




Klart...nu e de bara ett nytt golv som ska till...men de blir till hösten. För nu e de lite utefix som väntar...Kul de å...

Nu ska jag lägga mej i soffan framför dumburken...har åkt på en förkylning, så det blir inte många knop idag om jag ska fixa att åka in på föreläsning till stan i morgon....

Hej å hå!!


Kommentarer
Postat av: Renee

tack själv för en trevlig kväll med vacker sång =)å vi ska väl ta å planera en "drink-afton" eller hur var det ???

Kram å ta å bli frisk nu =) Whiskey vitlök å mjölk de vet du=)

2010-06-04 @ 22:01:14
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com/
Postat av: Renee

glömde...De blev ju jättefint med klinkers=)även om de blev lite "uppåt väggarna" Kram igen=)

2010-06-04 @ 22:03:29
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com/
Postat av: Malla själv...

klart vi ska ha en drinkafton!!! de e ju bara å hitt en kväll de...ska bli kul!! ja e jättenöjd med klinkers..speciellt att de blev lite uppåt väggarna... ;-) Kramen!!

2010-06-07 @ 10:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0