Lars Vegas trio

Tänkte bara göra ett kort litet inlägg om Lördagens händelser...
Nämligen om att jag såg Lars Vegas trio på Storsjöteatern i Lördags. VIll bara säga: SE DOM OM NI INTE SETT DOM!! Jag blev verkligen glatt överaskad, det var skitkul, över mina förväntningar!!

Å på denna bild är dom ju en trio....men på scen va dom 5 i denna trio...måste vara den enda trio på 5.. ;-)

Annars har jag nog drabbats av tröttsjukan...har varit sååå trött i några dagar så jag har inte fått särskilt mycket gjort...men va gör väl de...de e ju kvar att göra tills tröttanfallet förhoppningsvis gått över....
Nu jobbar jag resten av veckan så det kommer väl inte bli så mycket gjort framöver heller. Men jag ska iaf försöka fixa till utemöblerna och altanerna...sen får resten vara. För till helgen åker jag till mina syskonbarn. Ida fyller nämligen 9 år!!!

Ha de´!!

Kommentarer
Postat av: vickan

Lars vegas är jätte roliga, det tycker jag med!!! Nästa gång du åker till ösd kan vi kanske ta en fika eller nått?! Kram

2010-05-18 @ 13:40:25
URL: http://fam3wlivoleverne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0