Ledighet går foooort...

...har varit ledig nu en hel vecka å de har gått sååå fort...å jag har haft det bra!!
I Fredags så va vi tjejer till Åse Ehnberg med Elsmari så hon fick dreja sin födelsedagspresent som vi gav henne i 40-års present i höstas.... Kul att se...

Elsmari och Åse






Slutresultatet får ni förhoppningsvis se om ett par veckor...när leran "målats" och varit i ugnen....

Efter drejningen åkte vi hem till mej för att fortsätta kvällen med "vuxenparty" å gott dricka med tilltugg.. fniss...men av de tänker jag endast visa en liten civiliserad bild på...hihi hoho...


Lördagen blev vigd till mossriving å krattning...å h-vetes j-vlar va mossa!!!!!!! Gjorde ett litet avbräck vid middagstid för då va Linda så snäll å sa att jag fick komma dit å äta grillat för första gången, åtminstone för mej, i år! Gott va de´!!!

Hade sån tur med vädret att jag på Söndagen kunde göra klart krattningen...så nu e de bara lite "poing" ute kvar!! Great!!

Måndagen så va de då dax för den årliga björnspaningen i Svaningen hos min arbetskamrat Karin. Jag å A-C hade två mycket trevliga å mysiga dagar där med Karin å S-Å, även om björnen uteblev. Endast spår å bajs... :-)

Onsdagen så va jag och Mor min, som kom på Tisdagseftermiddagen, till Yxskaftkärlen å köpte lite plant. Surfiner å millionbells blev de för mej...och bl.a pelargoner för Mamma.
Sen blev det årets första grillning här hemma med Mor och bror innan dom styrde kosan mot Backe.

Idag är det en sån här innemysardag...hälsa på nån, film å datorpysseldag...men nu har det blivit lite uppehåll i regnet så jag tror jag ska ta en tur me snabeldraken å dammtrasan i bilen...

De va lite av mitt innehåll den senaste veckan...
Hej å hå!



Kommentarer
Postat av: Katarina

Då kan jag förstå varför ja int sett grankäringa på flera dar;)

2010-05-13 @ 19:17:54
Postat av: vickan

Det ser ut som om ni haft en mysig kväll tillsammans!! kram

2010-05-17 @ 12:13:51
URL: http://fam3wlivoleverne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0