Snälla ni...

...som tittar in här...
Det skulle vara jättetrevligt om ni gör en liten kommentar någon gång...bara säger hej iaf, oavsett om jag känner er eller ej! 
 
En liten bild från Majbrasan i Ulriksfors. Trevligt att ni ordnade en liten tillställning i år. Hoppas traditionen fortsätter...


På Lördagen slutade jag mitt arbetspass kl.10.15 å åkte hem för att få främmande av min kompis Jocke. Vi såg bl.a filmen Sommaren med Göran...å herregud va vi skrattade!! Kan varmt rekomendera den filmen!!!
Söndagen va åter vigd åt jobb.

Idag är jag ledig å ska ta å börja lite med vårbestyr...putsa fönster å byta gardiner, sen blir det nog att börja vårstädningen ute, bara det inte blir regn...

Kommentarer
Postat av: Katarina

De gör jag ju fastiskt nästan jämt;)

2010-05-03 @ 17:54:58
Postat av: Hemma hos Bus

Men jag är lite dåli på det måste jag erkänna men jag vinkar varje gång du åker förbi fönstret, asg*

2010-05-18 @ 10:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0