Sollefteå helgen...

...startade på Fredagskvällen med 9-års kalas!!! De e ju hur kul som helst att va me de små liven. Den ena vill ha mer uppmärksamhet än den andra...
Först blev det fika...

8 små busfrön...


Födesledagsbarnet

Bl. a dessa fina muffins med grön bål bjöds det på...

Nästa dag va egentligen den stora dagen...även om kalaset med kompisarna va på Fredagkväll...härligt att bli firad 2 dagar...fel...egentligen 3 dagar eftersom Farmor och Farfar kom dag 3 efter att varit borta över helgen.

Fin sång med mera paket fick inleda födesledagen... :-)

Sedan va vi ut på stan en sväng och åt en väldigt god räkmacka på ett trevligt gammaldax fik med detta tak...


Söndagen va de dax å åka hem då...med den upptäckten att när jag kommer till Backe å släppt av min mor (som förövrigt va kul att hon hängde med oxå) inser att jag glömt min börs i Sollefteå!! PUST!! Bara att slänga ut korkar här å där för att se om någon har vägarna förbi där...å ha jag tur får jag min börs redan imorgon...håller tummarna!!!

Här är iaf ett kort på en kruka med 3 jordgubbsplantor som jag köpt i helgen och hoppas kunna plocka nån gubbe från i sommar...


Måste bara å visa va jag fick av Bästa Linda å, som varit i Åre i helgen med sin kärlek...å jag gick ju inte lottlös från den resan heller... hihihi...

Svart toapapper hade hon tagit hem till mej från hotellet!! *asg* ps åsså Årechoklad..vet inte om hon tror att dessa två hänger ihop på nåt sätt... HAHAHA!!!

En väldigt härlig pingsthelg har jag haft...och om några veckor så kommer dom å hälsar på mej...längtar!!!

Nu ska ja ut å greja lite innan jobbet kallar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0