På Björnjaktsmiddag...

...blev jag å 3 andra tjejer bjudna på självaste björnjaktspremiären...

Jenny och värdinnan Linda

Renée och Elsmari

Fredag den 27 Augusti bjöd jag Helena på Lilla Krogen som hon hade fått av mej i födelsedagspresent...Linda hängde oxå me....


Sedan åkte vi till U-fors bystuga där det hade mumsat på surströmming...vi kom dit lagomt till lite underhållning...

Prövade lite dragspel ja me´...fick till slut till Gubben Noak med näppe...svårt!!!

Sedan har jag varit jaktgäst i Ringvattnet...de va härligt å mysigt att få följa med dit...

Någon björn blev det inte för Patte, men väl en fin Tjädertupp!!!



 

De va allt för denna gång...nu väntar jag på att få åka till Turkiet snart...

Kommentarer
Postat av: vickan

när åker du till turkiet?

2010-09-04 @ 12:30:33
Postat av: Anonym

Vilka mysiga äventyr :O)

Hoppas att du får en bra semester i T. Mys före mig med. Kram fr nästgårds.

2010-09-06 @ 08:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0