Härlig långledighet...

å den började sin resa till Djuppudden till Karin och S-Å i hopp om att få spana på björn...å spana de gjorde vi...i typ 6-7 timmar...men inte fick VI se nån björn inte...S-Å trodde att de va ja som luktade nåt...så nu blir de ingen dusch på ett år...får vi se om de blir  bättre lycka nästa Maj... :-P
Men ett härlgt dygn med god mat så man nästan sprack, DE fick ja...
Ett nästan igenrasat björnide...
En av de fina utsikterna vi fick se...
En vy från kungautsikten....
Lunchpause med goda pizzabullar, öl och kaffe med kladdkaka..Vad mer kan man önska sej...ska va en björn då... :-P
Fina Tyra Andersson som hade lite småtråkigt...fick ju inte snusa björn idag....
Fredag morgon bar det hemöver igen för att ladda för nästa evenemang...nämligen John Lindberg Trio i Östersund..
Snacka om 110% rock´n´roll...Helt fantastisk!!!!
John Lindberg Trio...
Lördag fm åkte jag till Sollefteå till min Syster...Ida fyller 10 år nästa helg å då jobbar jag så jag åkte dit å gratulerade henner lite i förväg.
Söndag blev hemfärd och hockey VM final på kvällen....silver är nog den sämsta medaljen...men bra gjort ändå, tycker jag!!!
So long friends!!!

Kommentarer
Postat av: Renée

tack så mycket för sällskapet dessa härliga dagar =) Det blir nå fler roliga event så småningom - eller hur! Kram!

2011-05-17 @ 09:02:15
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com/
Postat av: Moster

Jösses, vad det var kul med er två här på besök!

Skratta är roligare än att se en bjenn! Med såna tokfior som dej och Renee! Jag tror SÅ har rätt ang lukten hahaha Få se om du kan låta bli och "parfymera" dej nästa gång?

Kram.........

Fina bilder.

2011-05-23 @ 13:18:54
URL: http://djupudden.blogspot.com
Postat av: Malla

Du har lite rätt Karin, men de hade ju varit en bonus om vi fått se Bamse...Behöv väl inte ta ett år till nästa besök, Reneé å Karin? :-)

2011-05-27 @ 10:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0